onsdag, november 22, 2006

I disse dage er det her det sker (jeg håber på et nordlys også)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der ligger - eller lå ihvertfald - en god restaurant i Amtmandens hus. Her i stuen plejede Roald Ammundsen gerne at spise et sidste prægtigt måltid inden han drog ud på sine ekspeditioner.
Anbefales!(For en avantgardist skal vel også ha noget at spise?)do

Anonym sagde ...

Og for ting som skjer utenfor Norden: International Exchange for Poetic Invention. "International Exchange for Poetic Invention is a multilanguage weblog with links and information on poetic invention – our term for exploratory/ investigative/ experimental/ radical/ conceptual poetry. We hope the site will serve as an international point of contact for the exchange of information among those interested."

Anonym sagde ...

Vældigt spændende.

Martin Glaz Serup sagde ...

Der var masser af nordlys, men jeg så det ikke, desværre... Konferencen var fantastisk god, synes jeg, selvom Amelia Jones' keynote-speak ikke var så... hm... KAPOW-agtigt, som jeg havde håbet.

Susanne Christensen sagde ...

Serup, you're on drugs, jeg synes Amelia var VERY MUCH kapow. Måske den whiskey du drak natten før tog toppen af kapowet, mein Freund?

Martin Glaz Serup sagde ...

Så skulle du se hende, når hun er KAPOW!!!

Martin Glaz Serup sagde ...

”Manden med Filmkameraet” av Dziga Vertov var KAPOW! En af de bedste film jeg har set længe...

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK