mandag, november 13, 2006

Bogen på bloggen (fra Bogforum)

4 kommentarer:

Martin Glaz Serup sagde ...

Mere bogmesse!

Rasmus Graff sagde ...

du er smuk med pink hår (tegningen af dig)- er det noget der indgår i dit oplæsningsshow i Aalborg?

Susanne Christensen sagde ...

Corporate blogging! -- Hm, er det ikke noget med at nogen i Norge kom først med det?

Anonym sagde ...

Martin, du er en fa'ens initiativrig karl. Tak for sidst. Jeg ville gerne komme torsdag og på bogmessen, men så'en er der så meget. Nu får jeg jo lejlighed til at følge med i naturlig forlængelse af min daglige blogsurfing, som jeg for øvrigt tror, at min kæreste synes efterhånden er ved at blive lidt for omfattende... i det mindste spiller jeg ikke counterstrike.

Der skulle gerne snart (i dag eller i morgen) være et par ord på min blog om Hvedekorn 3/06.

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK