torsdag, april 30, 2015

Jeg har lige læst Mira Gonzalez‘ første bog (på dansk), og så ville jeg se om der mon var skrevet noget om hende på Promenaden. Så jeg søgte, og denne post var den eneste der kom frem. Jeg tror jeg må have overset den da den blev publiceret, eller også har jeg bare ikke fulgt med kommentarfeltet – som Kamilla Løfstrøm skriver: Hillemænd! Ret interessant at se de her reaktioner – skulle dét nu være noget, underviser de i dét på universitetet osv. – intet ændrer sig nogensinde – jeg kan huske et essay jeg læste af Tom Kristensen engang – jeg mener at kunne huske det ihvertfald, jeg kan ikke finde det nu – Tom Kristensen af alle mennesker! Der brokker sig over at de unge ikke lærer nok, ikke har de basale færdigheder og kendskab til bla bla bla. Alt er som det plejer. Står du dér og hænger? Ved du ikke hvor Jerevan ligger? Og med hensyn til hvad de underviser i på universitetet – I ville blive overraskede!!!

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK