fredag, juli 31, 2009

Skriv selv - den næste uge

3 kommentarer:

Erik Højer sagde ...

"Jeg er hans lærling. Min mester beskrives af flere som en middelmådig akademiker."
(18.05.09)
verderblich R.I.P.

Erik Højer sagde ...

Holder du ikke hus med dine feeds Serup? Verderblich er (pt)ikke mere. Måske indså RJJ at det var perler for blogsvin og gik i enrum med materialet for at omdanne det til én stor bog (eller mange små måske). Jeg glæder mig i hvert fald til at se hvad der kommer fra idékuglen..

Erik Højer sagde ...

Denne her bliver jeg aldrig træt af:

"Hyldestsang til bloggen:

Er der noget mere offentligt end en blog
To tell your name the livelong day
Hvor privatheden kan være ekvivok
Og offentlige pinligheder helt okay.


Man kan kvække uforstyrret løs
Og tro at hele verden lytter efter
Hver eneste selvreklame fra hver en knøs
Og alle bloggodammens smædeskrifter


Man kan blogge som man vil om sin hund, Bernardo
Man kan udgive bøger uden Gyldendals accept,
Man kan ævle løs om sit besøg på Museo del Prado,
Publicere uden at tænke fordi det går tjept.


Man kan vise alverden hvilke venner man har
Og ignorere alle dem der bare ikke er cool nok
Man kan bruge bloggen som et fremskudt immunforsvar,
Som en kom-og-se-hvor-meget-jeg-skriver-skriveblok"

(27.04.07)

Copyright Verderblich

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK