søndag, marts 22, 2009

Sådan går livet tabt og bliver til intet

4 kommentarer:

Stefan K sagde ...

uha, Martin, det dæleme svært at kommentere din klumme. Der er jo så mange ting på spil, som man ikke har lyst til at blande sig i. Jeg har lige anmeldt Lones bog og synes faktisk at den er god, men min anmeldelse (som nok kommer snart på sentura) nærlæser ikke rigtig bogen, den er mere en anmeldelse der sådan kommenterer og efterrationaliserer mediefænomenet Hørslev, som jo også er interessant (men nok ikke så meget i dine øjne, hvilket jo er forståeligt). Men altså en temmelig vanskelig indbydelse, der ligger i en sådan klumme ; - )

Anonym sagde ...

Jeg har på et tidspunkt fået en konsulentudtalelse, hvor konsulenten henviste til Lone Hørslev - som en mulig måde at skrive på. Der er tale om en trend.

Men jeg synes som regel at det bedste står mellem linjerne.

I Kamilla Löfströms sobre anmeldelse er din sms om støvsugeren meget mere poetisk.

jens jacob toftegaard sagde ...

hej martin
der er en eller anden scroll-funktion, der ikek fungerer på BogMarkedet, så man/jeg kan ikke læse hele din klumme - kunne du evt. "poste" den eller lægge den i kommentarfeltet?
kh jj

Martin Glaz Serup sagde ...

@JJ fra Bogmarkedet.dk:

Har du problemer med vores nye hjemmeside?
20.03.2009
Hvis du ikke kan se hele siden, eller ikke kan scrolle, eller ikke kan se Lederen og Klummen og annoncerne i top eller til højre ...
Så er din version af Internet Explorer for gammel: Du skal opgradere til Internet Explorer 7. Det er helt gratis!
Du kan følge dette link http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx
Hvordan ser jeg, hvilken version af Internet Explorer jeg har? Klik på Hjælp i bjælken og se på Om Internet Explorer

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK