søndag, februar 08, 2009

At pakke et hjem ned tager LANG tid (jeg tør slet ikke tænke på at skulle pakke det hele ud igen, puh, og jeg bliver vel nødt til det, har ikke et loft jeg bare kan kaste kasserne ind på, hvor jeg flytter hen), og hvad skal man dog lave af fornuftigt imens, hvad kan man lave - svaret er (foruden at tømme halvfulde flasker som man finder undervejs) at lytte til poesi og diskussioner og foredrag; der er så mange onlineressourcer (se til blogrullen på din venstre hånd); jeg hører blandt andet John Ashberry der taler om Frank O'Hara på MoMA, Charles Bernstein med flere diskuterer Wallace Stevens på Poem Talk, og samme Bernstein interviewer Ron Silliman i LINEbreak og Bernadette Mayer læser op på Penn Sound.

Findes der sådanne danske ressourcer nogle steder???

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK