tirsdag, september 16, 2008

P står for Pressemeddelelse

7 kommentarer:

CYF sagde ...

eller for Plagiat (hvis ikke bare lidt uoriginal).

Martin Glaz Serup sagde ...

Vi vil se dokumenterende links!

kh
m

CYF sagde ...

Jeg skal se hvad jeg kan grave frem, men P'et behøver jeg vel ikke dokumentere ;-)

Martin Glaz Serup sagde ...

Der ligger nogle P'er og roder i en eller anden nedlagt kælder et sted på Amager, har jeg hørt...

Anonym sagde ...

For at spare CYF (Canon, Yahoo, Flickr… det modernistiske modernitetskriterium er et tveægget sværd…) for unødigt roderi, vil jeg med det samme henvise til følgende link:
http://www.afsnitp.dk/arkiv/nansensgade/poesipropaganda/index.html

Underligt nok dukkede linket ikke op da vi, i forbindelse med konceptualiseringen af P-SHIRT, tjekkede for forgængere på nettet, og jeg må med skam indrømme, at min velorienterethed hvad angår Afsnit Ps gøren og laden i de glade 90’ere lader meget tilbage at ønske. I november 1997 fyldte jeg 17, spillede guitar, boede i Aalborg og ventede på at noget skulle ske – helt og aldeles uvidende om den af Karin Nørgaard designede P-Shirt.
Men hvis der findes et billede af denne ur-P-Shirt, vil jeg da bestemt ikke udelukke at vi vil uploade det til vores hjemmeside som en hilsen fra/til fortiden.

Således forfiltret,
Jonathan Nielsen

CYF sagde ...

Bare rolig, Jonathan, der er ingen sagsanlæg i vente. Men vær glad for, at den af Martin omtalte P-kælder er forsvarligt aflåst nu. Ellers var jeres nymodens påfund nok også blevet parkeret dér. Held og lykke.

Anonym sagde ...

Aldrig så snart er den ene P-kælder lukket for bestandigt, førend en ny dukker op; på Bryggen opføres der pt. en enorm og fuldautomatisk P-kælder... man gruer for hvad en sådan fuldautomatik kan afstedkomme for vores spæde hvide P-trøjer…
(se evt. http://www.youtube.com/watch?v=IwwztaZUkUw ).

Alt godt,
Jonathan

P.S. Interessen for en fotografisk gengivelse af ur-P-shirten er usvækket…

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK