onsdag, marts 05, 2008

Har du aldrig været svin? Jamen, det har jeg da, og jeg er en flink fyr.

Debatten i Sandkassen vokser sig stor og større og helt interessant i al sin brogede uskønhed - Ole Birk Olesen giver igen, og det synes jeg er fint. Tue Andersen Nexø giver igen-igen; måske vi ligefrem kan få en (genudsendelse, men okay, af en) debat om divergerende kunstopfattelser her, istedet for blot at afvise den anden som idiot (som jeg jo blandt andet gør nedenfor ved at spørge hvor man har gravet Olesen op - jeg synes stadig at det er utroligt at stifte bekendtskab med sådan en sær og gammeldags, propaganda- og brugsorienteret kunstforståelse - og ikke mindst i 2008 - men jeg er interesseret i at se den foldet ud - og ikke i, som det lader til at Peter Dyreborg er, hvem der vinder slagsmålet på den snedigste facon).

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK