mandag, november 06, 2006

Flere blogs...

Beologen ; Stensamler ; Blogbogstaver ; Rachels Blog ; Skrivemaskinen ; The Jiggly Room ; Urbanblog ; Sternbergs ; Per-Olof.dk skriver...

Og der er mange, mange, mange flere derude, der på en eller anden måde berører litteratur; men hvad har det med mig at gøre? Jeg må sige at jeg finder Bent Otto Hansens kommentar her ekstremt ubehagelig. At blive opfattet sådan. Som en idiot der sidder og dømmer andre blogs, om de er gode nok til at blive optaget i Kornkammerets forkromede hall of fame; det er mærkværdigt - jeg har ikke set kommentarfelterne i andre litterære blogs blive så krævende indvaderet som her... Først med denne diskussion, der dog havde et godt og sobert udgangspunkt fra Rachels side, og nu Bent Otto, der er en flink fyr og en dygtig dommer og hvad ved jeg. Som jeg tidligere har skrevet, de links jeg vælger at have på denne side ikke udvalgt efter et eller andet objektivt kvalitetsparamter, men udelukkende udfra om de 1) har med litteratur at gøre på en eller anden måde, og 2) indgår i den mere eller mindre tilfældige serie af blogs jeg tjekker rimelig jævnligt... Jeg synes faktisk din kommentar er temmelig uforskammet Bent Otto!

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er jeg ked af, Martin, for det var selvsagt ikke min mening.
Jeg mente den semi-humoristisk, men...vidste jo godt hvilket glas jeg faldt ned i.
Så jeg kan ikke plædere undskyldelig uvidenhed, lissom fodboldspillere gør, men bare sige: jeg vil så gerne læses af sådan een som dig, Martin - og andre med tilsvarende gode øjne.
Jeg smed et blink ud i noget vand, som linen ikke kan holde til.
Og egentlig synes jeg ikke at JEG skriver noget ubehageligt.
Jeg forstår godt hvorfor du kan finde det ubehageligt at læse min kommentar, men mine motiver er meget renhjertede - omend stærkt egoistiske.
Min scoring underkendes for offside, og jeg sætter mig ud på bænken og ser mig omkring.

"Skyyyyyyd, Martin!"

Anonym sagde ...

Uforskammet, var det som jeg ikke synes jeg var/er...og ikke ubehageligt, som jeg citerer dig for.
Men det ene forhindrer jo ikke det andet...og forresten: hvis du "dømmer" eller bedømmer mig, så er du da ikke nogen 'idiot' - du har bare en holdning og en smag?

Martin Glaz Serup sagde ...

Fred nu være med det, som det vist hedder; sandsynligheden for at du får flere hits er da bestemt til stede!

Alt godt,
Martin

Anonym sagde ...

Tak, Martin...man når det, man når. I august udgav jeg min anden digtsamling som blev modtaget med sigende tavshed af hvem-von-helst - og var jeg i tvivl om markedsmekanismer og PR-strategi inden udgivelsen blev det ikke meget bedre bagefefter.
Jeg tror f.eks. ikke at der er nogen i truppen (www.fcfodboldenglen.dk/spillere.php) der overhovedet ved at jeg udgav den lille grå opløselige med stolen.
Så jeg er nok lidt...uligeovervægtig?.
Men det skal du jo ikke bøde for - og digtene må snart se at få lært at klare sig selv...jeg orker ikke at holde hånden over dem mere.

Martin Glaz Serup sagde ...

Apropos invasion af komentarfeltet - se hre hvordan dansk kulturdebat når nye højder; det kan da ikke passe...

Anonym sagde ...

Se dte er så sjovt at jeg ikke er sur over ikke at være på nogens blogrulle, ikke at det er det boh er; næ, nej, jeg er sur over jeg ikke er inviteret til noget fodboldhalløj, nogensinde ever. Jeg er eller en habil målmand, og var i sin tid reserve på Bornholms unions hold for u-16.

Rart at opdage så mange nye blogs, men hvorfor er de allesammen digtere, er det lyrisk at blogge. Hvor er prosaisterne.

Anonym sagde ...

Okayokay... så springer jeg ud og indrømmer det, jeg er prosaist. Af og til holder jeg et lille kostumebal bag tasterne, men i bund og grund kan jeg ikke løbe fra det.

Til lørdagens FLY-arrangement (...i Odense... se litlive og min blog for detaljer) vil jeg krybe mere officielt til korset.

Anonym sagde ...

Juhuu, så er det dig mig og JJ, ok - og så et par andre, som jeg ved har skrevet flere sammenhængende sætninger uden / liniebrud. Er vi nok til et fodboldhold, bare syvmands; men på den anden side der er langt til Kløvermarken fra Odense.

Bræk et ben i aften.

Anonym sagde ...

Jeg har skam spillet en enkelt serie 5-kamp og ejer faktisk et par udmærkede fodboldstøvler, som jeg dog ikke har brugt i et par år - jeg er game!

Anonym sagde ...

Kom lige til at se min blog-rulle - den er kønsdiskriminerende til modsat side! Jeg må nok indlemme din blog, Martin, så det kan vippe lidt over til herresiden.

ps: tak for PR ;-)

pps: jeg ved da bare godt, hvad off-side er...

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK