onsdag, august 08, 2007

Og snart: Store Bogdag!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Martin

var det blandt andet dig der præsenterede de forskellige oplæsere på Parnasset?

:)

Det var hygge! hvis der var.

vh
Lonni

Martin Glaz Serup sagde ...

Hej Lonni,

Nej, jeg præsenterede ikke nogen... Men jeg læste selv op der, sammen med en masse andre, til marathonoplæsningen - så du den?

/m

Anonym sagde ...

Desværre nåede jeg det ikke - jeg tror næsten jeg kan regne ud det var det bedste på hele St.Bogdag?

;)

hilsen
Lonni

Anonym sagde ...

BTW

har sendt en mail i dag til Litlive kalender om et lyrikarrangement i Kongens Have den. 26.8 fra 14 - 17.

Indtil videre nærmer vi os 35 tilmeldte - blandt andet er der forfattere på listen af oplæsere, som fx:

Ole Bundgaard

John Nyberg

Martin Skouenborg

Lisbeth Heckmann Andreasen

Merete Pryds Helle

Robert Ehlers

Lonni Krause

Kenneth Krabat

Martin Sønderup

Claus Ankersen

Lonna Romme

Poul g exner

Ole Lillelund

Peter Dyreborg Moslund

Jan Peter Hansen

Lasse Nyholm Jensen

Silvestri

Claus Høxbroe

Sonja Hjertebjerg

Mikael Josephsen

Mona Larsen

Thurston Magnus

Joan Iserhorst

Martin Kjeldsen

Jens Fink-Jensen

Rasmus Rask

Vagn Steen

Brian Storm

Ebba Petersen

Niels Hav

Michael Dyst

Adil Erdem

Christoffer Gertz Bech


Er vi for sent på den - eller kan I nå, at sætte arrangementet på?


Hilsen Lonni

Martin Glaz Serup sagde ...

Hej Lonni,

Jeg tror den når at komme på - og ellers står den også her ;-)

Anonym sagde ...

:)

Vil være så fedt om den også nåede Litlive!

Og tak for hjælpen!


Mange hilsner
Lonni

Anonym sagde ...

Tak for din hurtige respons mht Ord under Himlen!


:)

mange hilsner Lisbeth Heckmann andreasen og så Lonni

Anonym sagde ...

Så' der billeder!

http://picasaweb.google.com/Haldhovedgaard/StBogdag2007

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK