fredag, juni 12, 2015

Pablo Llambías stopper som rektor på Forfatterskolen

Pablo skriver på Facebook: 

Så er det officielt: Jeg stopper som rektor for at hellige mig min egen skrivning (med tekster, der er længere end 14 linjer, og som ikke er skrevet mellem 8.00 og 8.30 om morgenen, og som ikke handler om angst smile-humørikon ). Jeg fortsætter som underviser på Rytmisk Musikkonservatorium og på Pastoralseminariets Efteruddannelse og andre steder. Fællesworkshop på tværs af kunstarterne fortsætter med indtil videre to planlagte workshops på Rytmisk Musikkonservatorium i efteråret. Det samme gør Strukturaftenerne, Txt.ville plus andre projekter, jeg har i støbeskeen. Det har været dejligt at være på Forfatterskolen, jeg er glad for den udvikling, jeg har været med til at skabe - sammen med eleverne og underviserne, som jeg kommer til at savne. Nu er det tid til at koncentrere mig om noget andet. Stor hilsen til Forfatterskolen, som jeg ved kommer til at udvikle sig godt fremover. Tak til bestyrelsen, til alle de elever, jeg har været med til at undervise, til lærerne, til alle de undervisere og forfattere og billedkunstnere med mere, som vi har haft inde på skolen - i det hele taget alle dem, vi har samarbejdet med, Dramatikerudannelsen, Kunstakademiet og mange, mange flere. Det har været en fornøjelse. Jeg glæder mig til at se jer alle derude.

Ingen kommentarer:

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK