lørdag, februar 11, 2006

Er Danmark på vej mod fascisme?

Danmark, mit fædreland

9 kommentarer:

Susanne Christensen sagde ...

Hm-hm, jeg kalder mig i al mangel på beskedenhed kurator:)

Anonym sagde ...

Hej Martin, du ku vel ikke lægge dit bidrag til Ord & Bild ud på bloggen? Vil gerne læse den.

Martin Glaz Serup sagde ...

Hej Problemer,

Jo, men har den faktisk ikke i den trykte version, den svenske, men jeg kan vel lægge den danske ud?! Hvis du siger hvem du er...

Anonym sagde ...

Jeg sov på følgende adresse i uge 3 og 4:
http://www.haldhovedgaard.dk/graphics/room15.jpg

Susanne Christensen sagde ...

Hvad med at købe bladet, sagde hun frækt.

Martin Glaz Serup sagde ...

Hov, Problemer, Susanne har ret - du må da få fat i bladet selv, det er vist sådan det fungerer...

Og værelse 15; det var umiddelbart før eller efter at JEG sov der (sammen med min kone), ikke? Vel ikke samtidig? Det ville jeg da have lagt mærke til...

Anonym sagde ...

Det ved jeg godt. Det er det, der er hintet. Altså det med værelse 15. Det var FØR. Tror også jeg ville ha lagt mærke til det. Ved også godt at jeg selvfølgelig burde fremskaffe bladet.

Martin Glaz Serup sagde ...

Hvis nogen stadig skulle være interesseret kan det oplyses at artiklen kommer i dansk undersættelse i Bogens verden nr.2/2006 - engang til juni skulle det gerne komme...

Anonym sagde ...

Super - det glæder jeg mig til. Kh Julie

Kornkammer er flyttet!

og findes nu på KORNKAMMER.DK